מס ארה"ב -הבדלים בין 2017 ל-2018 בדו"ח השנתי

הזן את כתובת המייל שלך כדי להירשם לאתר ולקבל הודעות על פוסטים חדשים במייל.

אני יודע שאתם כבר מתים להתחיל למלא את חלק ההכנסות של הדו"ח השנתי. גם אני. אבל נעשה עצירונת קטנה לתת לכם טבלה שתהיה לכם לעזר לעונת המסים הקרובה. הטבלה הזאת בעיקר תעזור למי שכבר מכיר את מילוי הדו"ח השנתי של השנים האחרונות.

לאחר רפורמת המס שאושרה ונחתמה בסוף 2017, נעשו גם שינויים בדו"ח השנתי עצמו שחלקם ייצגו את השינויים הנובעים מהרפורמה, וחלקם נבעו מכך שהנשיא טראמפ מאוד רצה שהדו"ח יהיה בגודל של גלויה.

אם אתם מעוניינים לעזור במימון האתר, תשקלו להירשם לאחד השירותים האינטרנטיים הבאים שיעזרו לכם להוזיל את הקניות באינטרנט שלכם: Ebates, Honey. לקריאה נוספת ראו כאן

אם יש לכם שאלות פרטניות בנוגע למצבכם האישי מבחינת מס ארה"ב, תוכלו לפרסם אותו כאן בתגובות ותקבלו מענה ממני. השימוש בתשובה שאתן לכם הוא על אחריותכם בלבד.

על מנת לעשות מעט סדר, אני מביא טבלה שמרכזת את השינויים העיקריים:

diff2017-2018

 

שבוע טוב לכולם, מקווה לפרסם את הפוסט השלישי (ואולי גם הרביעי) של סדרת מס ארה"ב לשנת 2018 עוד בהמשך השבוע.

 

 


הזן את כתובת המייל שלך כדי להירשם לאתר ולקבל הודעות על פוסטים חדשים במייל.



אזהרה: אני איני רואה חשבון אמריקאי וגם לא רואה חשבון ישראלי. אני גם לא יועץ מס באף אחת מהמדינות הנ"ל (גם לא באף מדינה אחרת). את כל המידע שאני מספק כאן אני למדתי בעצמי תוך התייעצות חד פעמית עם רואה חשבון ועם אנשים אחרים המגישים בעצמם. חוק המס האמריקאי הוא חוק סבוך נורא, והמצבים שאתאר כאן הם יחסית פשוטים – הכנסה כשכיר, רווח הון על מניות, דיבידנדים, ריבית מהבנק/אג"ח, הכנסה משכירות (שלא כחלק מעסק). אם אתם בעלי עסק/עצמאים, אתם יכולים להשליך חלק מהדברים שיכתבו כאן על המצב שלכם, אך כרגע לא אעסוק בדיווח עבור בעלי עסקים. מילוי הדוחות דורש ידע שתוכלו לקבלו כאן בחינם, אך השימוש בו הוא על אחריותכם בלבד. באופן כללי, לא מומלץ להסתמך על בלוגים רנדומליים ברשת.
בהתאם לדרישות בחוזר 230 של ה-IRS, אני מתריע בפניכם, שכל מידע הנוגע לענייני מס פדרלי בארה"ב המובא בתקשורת זו, כולל כל לינק או צרופה, לא נכתב על מנת שתוכלו (א) להימנע ממסים שאתם חייבים להם על פי דין כולל קנסות, או (ב) לקדם, לשווק, או להמליץ לכל אדם אחר לגבי כל עניין או עסקה המובא בתקשורת זו.

39 מחשבות על “מס ארה"ב -הבדלים בין 2017 ל-2018 בדו"ח השנתי

  1. שלום,
    כמובן תודה על היוזמה המבורכת שלך.
    שאלה, לא כ"כ הבנתי מה שכתבת לגבי זיכוי לתלויים מעל גיל 17.
    תלוי שנולד בינואר 2001, אפשר לקבל עליו 500$?

    אהבתי

    1. הזיכוי לתלויים שמעל גיל 19, הוא זיכוי שאינו בר החזר. כלומר הוא יכול להוריד לך את חבות המס אם יש לך, אך לא מעבר ל-0, כלומר לא תקבל את הכסף הזה כהחזר כמו ה-1,400 לתלויים שמתחת לגיל 19.

      איפה זה יכול לעזור?
      נניח ויש לך תלוי מתחת לגיל 17, ואחד מעל לגיל 17.
      יש לך הכנסה יחסית נמוכה, אז חבות המס שלך בישראל לא מכסה את כל המס בארה"ב (נניח ב-400 דולר הפרש). על פניו מצב זה היה חותך לך בהחזר מס על הילד הקטן ב-400 דולר.
      אבל כאן תוכל לקבל זיכוי על התלוי הגדול, לקזז את ה400 הפרש הללו, ואז לקבל את כל ה-1400 לכיס בגין הילד הקטן.

      אהבתי

        1. נכון, בגלל שהוא מתחת לגיל 19 הוא עדיין תלוי שלך (בהנחה ואתה מממן לו את רוב מחייתו). אבל הוא כבר לא יזכה אותך בהחזר מס בגין ילדים.
          אם יהיה לך חבות מס כלשהיא לארה"ב (נדל"ן בארץ, פדיון קרן השתלמות, הדוגמא שנתתי בהערה הקודמת שלי), תוכל לקזז אותו עם ה-$500 זיכוי בגין הילד.
          אך אם יהיה עודף, לא תקבל את הכסף חזרה לכיס.

          אהבתי

          1. קראתי קטעים גדולים מהסדרה על 2018, ממש עזר לי להתקדם, אבל עדין לא מוצאת ידיים ורגליים, הרבה שנים הכנתי לעצמי הדוחות, כדי לקבל זיכוי על הילדים, והשנה הסתבכתי בגדול. כמובן. אני הצלחתי למלא הכל (לכאורה), מלבד זה שנשארתי עם מס לתשלום מעל 1000$, ומעדיפה לתרום למקומות יותר נצרכים מאשר ממשלת ארה"ב…. אני רואה כאן שכתבת על קיזוז 500$ זיכוי בגין ילד. אפשר לדעת באיזה סעיף/נספח הקיזוז הזה, כי לא מצאתי אותו ב 1040. מאד מודה לך על כל ההשקעה!!!

            אהבתי

            1. שלום רב וברוכה הבאה

              ה-500 דולר הוא עבור ילדים תלויים שאינם זכאים להחזר המס (כלומר מגיל 17-19, או מ19-24 במידה והם סטודנטים).

              החישוב נעשה באותו גליון שאת מחשבת את הזיכוי עבור הילדים, זה נמצא בעמוד 42 של ההנחיות לטופס 1040. את התוצאה רושמים בשורה 12 של טופס 1040. מקווה להגיע בקרוב לתרגום לעברית של ההנחיות הללו.

              אבל לפני שאת פונה לכיוון הזה (או בנוסף), יש כמה דברים נוספים שאת יכולה לבדוק שיצמצמו את חבות המס.

              לבחור לעשות החרגת שכר במקום זיכוי מס זר – כמובן בהנחה ויש לך הכנסה מעבודה, ובתנאי ששנה שעברה עשית החרגת שכר או שעברו 5 שנים מהפעם האחרונה שעשית החרגת שכר.

              אם נשאר לך חבות מס את יכולה לבדוק לנצל זיכוי מס זר עודף משנים קודמות.

              כמובן ככל שתסכימי לחלוק כאן מידע לגבי המצב שלכם אוכל לדייק לך יותר את האופציות.
              אשמח בעיקר לדעת איך הגעת לחוב של $1000. היו לכם הכנסות פטורות בישראל? (שכר דירה, קרן השתלמות וכו')

              אהבתי

              1. טוב, בזכותך הסתדרתי. אכן לא מילאתי את הזיכוי עבור הילדים בשורה 12 (לא 'תלויים') ולכן הגעתי לחוב. עכשיו הכל בסדר, הטופס נשלח ומקווה שהכסף כבר בדרך אלי… (אין לך מקום להוסיף סמייל!) תודה רבה! כמות החומר ואיכותו ממש נפלאים!

                אהבתי

              2. אני מקווה שב'לא תלויים' התכוונת שהם כן 'תלויים' = dependents רק שהם מעל גיל 17.

                הזיכוי החדש מיועד רק עבור תלויים, כלומר הם צריכים להיות אמריקאיים ובעלי ssn.

                מלבד זאת, תודה על המילים החמות.

                אהבתי

              3. נכון. אתה צודק. אבל אולי התבלבלתי במשהו אחר. אני מלאתי שם את הילדים בעלי SSN מתחת גיל 17 והכפלתי את מספרם ב-2000.
                כ"כ אם כבר שואלת על שורה 12, יש בסוף מקום לסמן V. עושים זאת במקרה שלי?

                אהבתי

              4. דבר ראשון, זה לא נכון להכפיל אוטומטית את כמות הילדים האמריקאיים מתחת לגיל 17 ב-2000.
                צריך למלא את הגליון לחישוב בעמוד 42 של ההנחיות לטופס 1040. ישנה הגבלה על הסכום שתלוי בהכנסות שלך ובעוד גורמים.
                דבר נוסף, בהנחה ונשאר לך עודף את יכולה לקבל את העודף כהחזר גם שם יש הגבלות וסייגים, צריך למלא טופס 8812 כדי לראות).

                לגבי השאלה השנייה, את מסמנת את התיבה אם מילאת את גליון 3 שהוא הגליון בו ממלאים זיכויים נוספים כמו: זיכוי מס זר, זיכוי בגין לימודים (החלק שאינו בר החזר), זיכוי על הוצאות לטיפול בילדים (עד גיל 13).
                אם יש לך זיכויים כאלה, אז ברובריקה הראשונה בשורה 12 את רושמת כמה זיכוי מס בגין ילדים יש לך שנובע מהגליון חישוב שנתתי לך לעיל, את מסמנת את התיבה, ואז את הסכום של הזיכוי בגין ילדים בתוספת הזיכויים הנוספים (שורה 55 בגליון 3) את רושמת בסוף השורה.

                ממליץ לך לחכות שאגיע לחלקים הללו במדריך.

                אהבתי

              5. התקדמתי יפה לפי ההוראות, אבל עדין לא הגעתי לגמר.
                מסיבות אישיות, אין לי זמן לחכות (לצערי) עד שתסיים לכתוב.
                כששלחתי הדוח קיבלתי הודעת שגיאה זאת:
                Business Rule IND-098-01 – If 'CTCODCAmt' or 'AdditionalChildTaxCreditAmt' in the return has a non-zero value, then their sum must not be greater than the sum of [ (the number of dependents with 'EligibleForChildTaxCreditInd' checked multiplied by 2000) and (the number of dependents with 'EligibleForODCInd' checked multiplied by 500) ].
                שזה נראה כמו ההוראות שאתה נתת לי, למלא את טופס העזר לשורה 12a, אבל עשיתי אותו כראוי, והגעתי לאותה תוצאה של 10,000 עבור 5 ילדים קטנים בלבד.
                בחיפוש הבעיה ברשת נתקלתי בתגובה הבאה:
                If the preparer is using the Dependent Worksheet and they receive the reject below, they will need to hold these rejects and re-submit the returns after the next US Module Update.
                האם זה אומר שהבעיה אצלם? אם אכן כך, האם יעזור לי לשלוח ידנית?
                תודה רבה על התמיכה!

                אהבתי

              6. החיפזון מהשטן, עכשיו שנרגענו מהפולניות אפשר להמשיך לעזור לך 🙂

                בתכלס, מדובר בשאלה טכנית שקשורה לתוכנה ספציפית שגם המדריכים שלי כנראה לא היו עוזרים לך.

                לפי מה שאני מבין מהשגיאה יש בעיה בסכום של הזיכוי מס בגין ילדים ביחד עם ההחזר מס בגין ילדים.
                צריך לזכור שזיכוי המס בגין ילדים עומד על $2,000 לכל ילד מתחת לגיל 17, ו-$500 אם הוא תלוי שלך והגיע לגיל 17.

                מתוך ה-$2,000 ניתן לקבל כהחזר מס (כסף לכיס) רק $1,400 עבור כל ילד (בכפוף גם להגבלה בגין 15 אחוז מההכנסות שלך מעל $2,500).

                שימי לב שבשורה 12a נכנס רק החלק שאת רוצה לקחת כזיכוי, כלומר רק אם יש לך עדיין חוב לארה"ב בגין הדו"ח השנתי שאת צריכה לקזז.
                את החלק של ההחזר מס, רושמים בשורה 17b איפה שרשום Sch. 8812.

                אני לא יודע מה רשמת אבל אם רשמת $10,000 ב-12a וגם $7,000 ב-17b אז זו טעות שלך. אם לא, אז יכול להיות באמת טעות טכנית בצד שלהם.
                לא בטוח שמשלוח בדואר יחסוך לך זמן יחסית ללחכות לפתרון שלהם (תוכלי גם לפנות לשירות לקוחות שלהם ולשאול מתי זה אמור להיפתר).

                אהבתי

              7. תודה על תשובתך המפורטת. ב-12b רשמתי את הזיכוי כפי החישוב בטופס 8812, שהגיע לפחות מ-5000$.
                אם זו בעיה בתוכנה שלהם, זה אומר שאנסה את מזלי כל כמה שבועות ואבדוק אם זה עובר? יש לי סיוט להתקשר אליהם , כי האנגלית שלי לא מספיק טובה בשביל כל מיני מבטאים משונים שיש לטלפנים שלהם…

                אהבתי

              8. כפי המסתמן זה כנראה טעות שלך.
                את התוצאה מהגליון לחישוב בהנחיות של שורה 12 של טופס 1040 רושמים בתיבה 12a ואם אין לך זיכויים נוספים אז גם בסוף השורה 12.

                את התוצאה מטופס 8812 רושמים בשורה 17b.

                לפי מה שתיארת קודם יש לך חוב של $1,000 לפני הזיכויים, אז מהגליון של שורה 12 היה כנראה צריך לצאת לך לרשום 1,000 בשורה 12a.

                את יתרת הזיכוי (9,000) היית צריכה להעביר לטופס 8812 ושם החישוב היה מוביל אותך לפחות מ-5,000 כפי שציינת (לא יכול לאשר את נכונות הנתונים, רק מצטט את מה שאמרת). את הסכום הזה את רושמת בשורה 17b של טופס 1040 ואם אין לך החזרים נוספים אז גם מעתיקה את הערך הזה לסוף של שורה 17.

                מקווה שעכשיו יותר ברור לך.

                אהבתי

              9. תודה רבה על תגובותיך!
                זה לא נהיה יותר ברור. בדקתי לאורך ולרוחב את תשובתך, ונראה לי שיש כאן אי הבנה, או שאני צריכה להרים ידיים.
                אני מעתיקה את מה שהסתבכתי, ליד מה שכתבת
                .
                לפי מה שתיארת קודם יש לך חוב של $1,000 לפני הזיכויים, אז מהגליון של שורה 12 היה כנראה צריך לצאת לך לרשום 1,000 בשורה 12a. –
                במקום 10,000 זיכוי על הילדים, אני צריכה לרשום את המס שאני חייבת? נגיד 1000? עברתי על worksheet – Line 12a שוב ושוב, והגעתי ל-10000, בדקתי שוב את נספח 3, ולא מצאתי שם שום שורה שאני אמורה למלא, ולכן שורה 10 שם היא 0, ולא משפיעה על התוצאה של שורה 12 ב-1040

                את יתרת הזיכוי (9,000) היית צריכה להעביר לטופס 8812 ושם החישוב היה מוביל אותך לפחות מ-5,000 כפי שציינת (לא יכול לאשר את נכונות הנתונים, רק מצטט את מה שאמרת).
                הלכתי לפי שיטתך, וחישבתי לפי 9000. זה לבכל מקרה א השפיע על התוצאה של8812 (לא התייחסתי לשורה 6b שם)

                איפה טעיתי בתהליך?

                אהבתי

              10. בואי נתחיל עם גליון של שורה 12:
                בשורה 1 צריך להופיע 10,000 בגלל שיש לך 5 ילדים מתחת לגיל 17 בשנת המס עם ssn
                בשורה 2 צריך להופיע אפס
                בשורה 3 זה הסכום שלהם אז 10,000
                בשורה 4 זה ההכנסה הכוללת שלך AGI
                אני אניח שהוא לא עולה על הספים בשורה 5
                היות שכך שורה 6 צריכה להישאר ריקה ובשורה 7 צריך להופיע 0
                בשורה 8 זה שורה 3 פחות שורה 7 ולכן 10,000
                בשורה 9 זה כמות המס שאת חייבת (משורה 11 של 1040) לפני זיכויים ולכן לדברייך 1,000
                בשורה 10 את סוכמת כל מיני זיכויים כגון זיכוי מס זר (לדברייך אין), וזיכוי בגין הוצאות טיפול בילדים עד גיל 13 (את בטוחה שאין?).
                בהנחה וזה באמת אפס אז בשורה 11 את מחסירה את שורה 10 מ-9 ורושמת 1,000
                בשורה 12 את בודקת אם שורה 8 (10,000) גדול משורה 11 (1,000) ואם כן מעתיקה לשם את שורה 11.
                את התוצאה הזו את גם מעתיקה לשורה 12a של 1040.

                עד כאן הקפה א' 🙂

                נעבור לטופס 8812
                בשורה 1 רושמת 10,000
                בשורה 2 רושמת 1,000
                בשורה 3 רושמת 9,000 (זאת הייתה הכוונה שלי בגוררת את ה9,000 לטופס 8812)
                בשורה 4 ממלאת 7,000 שזה 5 כפול 1400

                שורה 5 זה הנמוך בינהם ולכן 7,000.
                שורה 6 זה ההכנסה שלך מעבודה.
                שורה 7 זה ההכנסה מעבודה פחות 2,500.
                שורה 8 זה שורה 7 כפול 0.15.
                לצורך הפשטות אניח ששורות 9-13 הכל אפסים.
                לשורה 14 את מעתיקה את שורה 8.
                בשורה 15 רושמים את הנמוך בין שורה 5 או 14.
                את שורה 15 מעתיקה לשורה 17b בטופס 1040.

                אם עדיין יש בלבול, בשביל זה אני כאן.

                אהבתי

              11. הסבלנות וכושר ההסבר שלך מדהימים!!!

                אז עזרת לי למצוא את הטעות שלי! בטופס עזר, השורה התחתית (12) מילאתי בטעות לפי no ולא לפי yes.
                אבל צדקתי שזה לא משמעותי לשורה התחתית ולסכום שאקבל עבור הילדים בטופס 8812. אבל השגיאות שמילאתי שם, כנראה גרמה לי להודעות שגיאה. שולחת שוב תקין, ואעדכן.
                מעריכה ומודה מאד!

                Liked by 1 person

  2. עוד שאלה אחרת, ברשותך.
    עזרתי למישהי למלא טופס W7, ושלחתי עם מישהו לארה"ב את הדרכון שלה (אין לה רשיון נהיגה) + תעודת לידה עברית אנגלית ואת הטופס המלא. היה זכור לי שאפשר לצלם אצל כל נוטריון את הדרכון, ושהוא יחתום על "העתק נאמן למקור". לצערי הנוטריון לא מכיר את הענין ומסרב לחתום. האם יש דרך פשוטה לעשות זאת, כפי שאני הבנתי?

    אהבתי

      1. תודה! אני צריכה דווקא בניו-יורק כזה, כנראה שזה יותר זול שם. אם לא נסתדר , נעזר ברשימה הישראלית.

        מצאתי מסמכים שלי, מלפני לפחות 10 שנים, חתימת נוטריון אמריקאי (שם) שכתוב בה משהו כמו העתק נאמן למקור, עם החותמת שלו. ידוע לך אם זה השתנה מאז?

        אהבתי

        1. הנה הרשימה לניו יורק.

          אני לא זוכר ב-100% אבל לדעתי כן שינו את זה שרק CAA יכול לחתום ולאשר על מנת לחסוך את משלוח המסמכים.

          הנה הרשימה המלאה לכל המדינות, ורשום שם גם שהשינוי בוצע ב2015.

          אהבתי

    1. התקבל!!!!
      שאלה קטנה ששכחתי, שאלת אם אין לי הוצאות על ילדים וכו' האמת שלא בדקתי בכלל, כי מה שמיותר אני לא טורחת, ואם זה לא יעזר לי לכלום, רשמתי 0 בהכל. האם יש סיבה שעלי להתאמץ, לאסוף מסמכים ולחשב, אם גם ככה אני מקבלת את אותו הסכום ביחס להכנסה?

      אהבתי

      1. את צודקת, בגלל שהאחוז מההכנסה אצלך נמוך מהמקסימום, אז לא תוכלי לשפר את החזר המס שלך על ידי העברת חלק מהזיכוי לזיכוי בגין הוצאות.

        מזל טוב על ההגשה המוקדמת.

        אהבתי

  3. שלום,
    האם ניתן להשתמש בזיכוי של הילדים שלא ניתן לקבל כהחזר (מעל 1400$ או ילדים מעל גיל 17) במקום בזיכוי מס זר, ואת הזיכוי מס זר להעביר לשנים הבאות?

    אהבתי

    1. היי, לא ניתן.

      ההירכיה של השימוש בזיכויים הוא בדיוק לפי סדר הופעתם בדו"ח (ובגליון 3).

      ניתן לראות זאת מזה שכל זיכוי שבא אחרי זיכוי מס זר יש לו גליון חישוב להגבלת הזיכוי בהתחשב בזיכויים שבאו לפניו בתור.

      אהבתי

      1. תודה רבה על התשובה.
        חייב לציין שכל הבלוגים שאתה כותב ממש עוזרים.
        יש אפשרות לעשות רשימת טפסים בסיסית שאותם חייבים למלא?
        שוב המון תודה

        אהבתי

        1. מאוד שמח שיש אנשים שנעזרים בבלוג.
          רק מזכיר לך את החובה שיש לך כלפיך לבדוק את מה שכתבתי, ולא להתבסס על עיוור.

          הרשימה הכי בסיסית שאני מכיר לישראלי הוא:
          טופס 1040 הטופס הראשי
          Schedule 6 כדי לציין שאתה גר מחוץ לארה"ב (חדש ל-2018)
          Schedule B כי חייבים לסמן שם שיש לך חשבונות זרים (וגם למלא שם דיבידנדים וריבית שקיבלת במהלך השנה)
          טופס 2555ez כדי להחריג את השכר
          טופס 8965 כדי לבקש פטור ממערכת הבריאות האמריקאית

          אהבתי

          1. שוב שלום,
            לגבי טופס 8965, נראה לי שלא צריך להגיש.
            לפי ההסברים של טופס 1040 עמוד 18 – If you can check the box, you don't
            have to file Form 8965 to claim any coverage exemptions

            לגבי מי שלוקח זיכוי מס זר צריך עוד משהו מעבר לטפסים הבאים(?):
            1116
            6251 + 1116 עבור AMT
            Schedule 3

            שוב תודה,
            יהודה

            אהבתי

            1. נראה שאתה צודק. האמת זה נחמד לראות שה-IRS מדי פעם מוריד מהבירוקרטיה.

              לגבי שאלתך, תצטרך בנוסף לדברים הללו גם את נספח 6 (שהפעם זה סתם הוספת בירוקרטיה).
              תזכור שצריך טופס 1116 לגבי כל קטגוריה של הכנסות שאתה מבקש עליו זיכוי מס זר (העיקריים זה הכנסה כללית והכנסה פסיבית).

              אהבתי

          2. צודקים לגבי Schedule 6 אכן מילאתי.
            האם Schedule B זה במקום FBAR?
            אני בעצמי לא עניתי על ההגדרות של FBAR, אבל עכשיו ממלאה דוח לאדם עם חשבונות בארץ בלבד שיש לו מעל 10,000$.
            האם יש שינוי במילוי 1040 שלו מאשר מי שאין לו כלום?

            עכשיו שתי שאלות ליעקב בנוגע לפוסטים הנהדרים ולמערכת.
            חיפשתי תשובה שלך אלי מלפני כמה זמן דרך הפוסטים והלכתי לאיבוד, האם יש דרך לרכז או לחפש את ההתכתבויות שלנו? (בסוף חיפשתי דרך המיילים)
            לחצתי על לינק, ולא אחזתי שיצאתי מהבלוג, והסתבכתי. ממליצה לך להגדיר בהוספת לינק, שיפתח חלון חדש. במקרה של הבלוג שלך זה ממש הכרחי! (פותחים לינק ועובדים לפי ההוראות המסודרות שלך!)

            אהבתי

            1. 1) Schedule B אינו במקום FBAR. ב-Schedule B יש תיבה שצריך לסמן אם את מחויבת בהגשת FBAR, אבל זה רק בשביל לידע את ה-IRS.

              2) אין קשר בין הדוח השנתי (טופס 1040 + נספחים) ל-FBAR. אחד דוח על הכנסות, והשני דוח על נכסים "זרים".

              3) לגבי הלינקים, באמת שמתי לב עכשיו כשאני מוסיף לינק שיש לי אופציה לסמן תיבה שתהפוך את הלינק לכזו שפותחת חלון חדש. זמני יקר, ולכן אני לא מתכוון לעבור על כל הבלוג אחורה ולסמן כל לינק ככזה. כן אשתדל בראייה קדימה לסמן את התיבה הזו.
              מה שאני יכול להציע לך הוא פשוט ללחוץ על לינקים עם הגלגלת במקום עם הלחצן השמאלי.

              אהבתי

  4. מסתכלת על הרשימה שלך ועיני חשכו, הדוח שהגשתי עכשיו לחברים (והוא במצב 'פרוססינג'…) הוגש ללא נספח 6 וללא 8965. למרות שנראה שהייתי זקוקה לזה. לשבחי יאמר, שדוח שהכנתי לעצמי על אותה פלטפורמה, הכסף כבר נכנס לי לחשבון, ככה שאולי הם כן מעגלים פינות לאנשים נחמדים?

    אהבתי

    1. באיזה פלטפורמה מדובר? אצלי הוא מילא את נספח 6 לבד, ולגבי 8965 לא נתן לי לסיים את התהליך בלי ששאל אותי אם היה לי ביטוח בריאות או פטור.

      לגבי עיגול פינות, אני לא יכול לדבר בשם ה-IRS, אבל יש מצב שאם האנשים ממש נחמדים, אז אולי.

      לגבי 8965, טראמפ הוציא הנחיה שה-IRS צריכים להתעלם מאנשים שלא סימנו שהיה להם ביטוח בריאות בדוח (ובעצם עיקר מתוכן את כל הקנס על חוסר בביטוח בריאות).

      לגבי נספח 6, הוא נראה מאוד מיותר, אלא אם את רוצה שמישהו אחר ידבר בשמך עם ה-IRS אם מתעוררת אצלם בעיה.

      אהבתי

כתיבת תגובה